24 май 2012

Майли разкрива любовните си тайни



Тя започна с участие в серияла на Дисни "Хана Монтана", продала е 12 милиона копия от албумите си,  спечелила е близо 100 милиона евро и е само на 19 години! Сега ще видете Майли Сайръс на кино в филма  LOL (31 май) В интервю с BILD тя донесе няколко седмичното си куче,Щастлив , ротвайлер-Бийгъл-микс.

B: Има нов човек на твоя страна? (Щастлив)
М: (смее се) Не е ли сладък? Аз го спасих преди известно време. Той е винаги с мен , на Лиам му беше разрешено да го задържи веднъж.

B: Ти се срещаш с гаджето си Лиам Хемсуърт през последните 3 години. Какво е най-романтичното нещо, което някога е правил?
M: Обичам да пиша писма. и Лиам ги пази. Това е много сладко, защото понякога ние, момичетата, просто направим "ядохме шоколад заедно, нека запазим кутията".

B: Спомняш ли си първата ви среща?
М: Това е странно, защото снимахме филм. Нашата първа среща беше сцената с целувката. Веднага след това заявих "невероятно бих искала да дойда отново утре и на следващия ден. Надявам се, че ще има втора част! "

B: Има кратка почивка между теб и Лиам ...
M: Лиам и аз бяхме отделно в продължение на един месец. Защото ние работихме много и помислих, че няма как да работим по нашите отношения. Но разбрах, че трябва да работим върху тях, ако искаме да бъдем заедно.

B: Каква мислиш, че ще бъде следващата стъпка?
М: Ние се обичаме много, но ние също работим много. В момента просто искаме да имаме личен живот, колкото е възможно повече. Ние имаме пет невероятни кучета и сме щастливи. Също така вече живеем заедно в Лос Анджелис, но не мислим за деца.

B: Помниш първата си любов?
М: Да, той ми отказа. Това е най-лошото чувство на света, все едно ще повърна.

B: Имало  ли е момче което да те е използвало за нещо?
М: Да, в седми клас, имаше едно момче,в което аз наистина бях влюбена. Но той никога не говореше с мен. Но след това ТВ шоуто ми излезе и се срещахме.Той направи всичко това за да каже,че е скъсал с Майли Сайръс.

B: Би ли искала да отмъстиш на бившия си?
M: Баща ми винаги казваше,че успехът е най-доброто отмъщение и виждам, че това е така. Казах си,  ще напиша песен за това и тя ще да бъде хит. Ха! F *** you!

Б: Имала си частен учител в осми клас.
М: Понякога се питах, какво би било, ако бях в държавно училище като тийнейджър. Но аз съм такава творческа личност, че би било трудно за мен да седя 8 часа в една класна стая.

B: Какво би казала на младите момичета, които биха искали да изживеят твоята мечта?
M: Трудно е да пораснеш пред очите на всички. Трябва да бъдеш силен, и за да бъда честна, аз дори не искам малката ми сестра да бъде в този бизнес. Моите собствени деца няма да бъдат актьори!

кредит 

Няма коментари:

Публикуване на коментар