25 май 2012

Майли: дългите рокли са скъпи



Майли Сайръс се въздържа от носенето на дълги рокли за червения килим , тъй като тя в крайна сметка се налага да ги купува, защото всеки е минал през този път.

Певица се обърна към ръководителите на музикални награди на Билборд в неделя, носеща разцепено и оголено Жан Пол Готие яке, което остави малко на въображението ни. Майли партнира с Risque, Jacquie Aiche бижута и Louboutin токчета.

Тя разкри, защо тя е избрала за по-структуриран костюм за секси поглед над нея.

"Това ще се случи на червения килим. Ето защо баща ми не е тук сега, защото той винаги е стъпвал на роклята ми. Така че вече не ходим на килимите заедно ", каза тя в интервю за Access Hollywood.

"Винаги има една дупка в облеклото, когато сте на червения килим. Вие оставате тук и се налага да купувате нещо, защото всеки е в задната част на влака. Научих го! "

Майли е обяснила вдъхновението зад различен стил . Зашеметяване звезда разчита на някои надеждни аксесоари и голям избор в гардероба.

"Аз просто мислех, че аз обичам бяло на бял килим. Мислех, че ще е забавно. Харесва ми, че това е малко по момчешки, но все още женствена ", каза тя, преди да обяснява за златния си аксесоар огърлица.

"Буквално тази верига никога не пада. Аз работя в тази посока. "

Майли има по-тънка фигура напоследък. 19-годишната звезда обясни, че ходи на фитнес .


"Обичам Пилатес - това е физическо и психическо здраве, което очевидно е много важно. Очевидно една добра тренировка, но психически, това е просто много хубаво да влезеш там и напълно да медитираш.  Това е страхотно ", каза тя.


кредит ако взимате ~

Няма коментари:

Публикуване на коментар