26 март 2012

Майли: "Не съм омъжена"



Майли Сайръс най-накрая отговори на слуховете, че тя и дългогодишен приятел Лиам Хемсуърт НЕ СА ЖЕНЕНИ.

Тъй като пред Gossip Cop имаше слух които беше за диамантения и пръстен на лявата ръка тя реши да отговори на папараците питащи се този въпрос "Дали Лиъм е предложил на Майли"

И въпреки че източник е близък до актрисата-певица и пръстена, който носеше на събитието в събота, вече каза тя каза пред Gossip ,че не е годежен пръстен.

" Аз не съм омъжена ", написа Сайръс в понеделник," Аз носех същия този пръстен на този пръст и през ноември! ", продължава тя," Хората просто искам да намерят нещо, което е интересно! Това е за хората питащи се този въпрос! "

П.П. жалко ... и аз лично много искам Миъм да се сгодят ... ама :((((

Няма коментари:

Публикуване на коментар