27 март 2012

Лиъм Хемсуърт: "Майли е една от най-големите звезди на света"

Мислите, че сте работили в паника около Игрите на Глада? Тогава освободете мисъл за звездите, главно Лиам Хемсуърт.

„Просто се движа с адреналин през повечето време,“ каза Лиам на Сийкръс на неговото радио шоу „KIIS-FM“ тази сутрин. „Чаках малко, за да могат хората да го видят. Очакването просто се увеличава и увеличава.“ 

И той уверява феновете, че няма да останат разочаровани. 

„Това е наистина много, много добър филм. Честно казано е един от най-мощните филми, които някога съм гледал.“

Няма грешна скромност тук. Но хей, той го спечели. 

Когато бе попитан, Лиам призна, че е трябвало да свали килограми и да влезе във форма за ролята...макар и не с много думи.

„Никой не ми го е казал лично. Имат личен треньор и той казаха, „Ето ти личен треньор,“ и аз просто ядох по-малко и свалих много килограми.“ 

„Брат ми бе част от това. Пишеше ми SMS-и казвайки, „Казва се Игрите на глада, не Игрите на храненето,“ смя се той.

Също така той спомена за приятелката си, певицата и актрисата Майли Сайръс: „Тя е една от най-големите звезди на света, няма сенки тук,“ каза Лиам.

„Тя го приема. Много, много е щастлива за мен,“ продължи той. “Имал съм предложения за сватба от 12-годишни момичета... Ах, не знам. Много неудобен въпрос е да ти предложат да се ожениш за някого, който дори не познаваш. Колко лудо е това?“

Няма коментари:

Публикуване на коментар