27 март 2012

Майли е ТТ в Туитер


Майли е вдъхновявала милиони хора по целия свят в продължение на 6 години за редица различни причини - и очевидно един от тях е музиката си! Феновете за да покажат, колко много означават песните на Майли за тях,трендът  Песните на Майли ме вдъхновяват по-рано днес! Помолихме нашите последователи в Twitter, които Майли лирически ги вдъхновява най-много.

При някой песента беше сърцето ми бие за любов , толкова вдъхновяващо послание, че не трябва да се следват правилата на обществото, когато става въпрос да обичаш <3

@ Robnew22 "Това е Liberty Walk , да кажете довиждане на хората, които не харесватe "

@ Georg_rose The Climb , ни казва, че без значение колко трудно ще става и колко трудно ще бъде, всичко за напред!

@ ZambranoMC Сърцето ми бие за любов , защото тя защитава правата на хората, които са съдени различни

@ 0hMyMiley " Аз не съм грешка, аз не съм фалшива, тя е в моето ДНК "

@ MileyTune The Climb , тя ни казва, никога да не се отказвамее от мечтите ни. Толкова красиво съобщение!

Песните на Майли са ме вдъхнови по начини, които не мога да опиша. Нейната музика достига до своите почитатели, а някои от тях имат красива смисъл зад тях! Как вас песните на Майли са ви вдъхновили ??? (пишете в чата :)) )

Няма коментари:

Публикуване на коментар