18 октомври 2012

/новини/ Майли няма да бъде жури в The X Factor USA



Майли Сайръс отхвърли възможността да се присъедини към The X Factor USA журито, тъй като тя не искаше да бъде "мечтата трошачка".

41- годишният Саймън Коуел, се присъедини към шоуто за таланти, но той обърна внимание на офертата, а тя просто не искаше да критикува и решава съдбата на даден човек.

Тя каза: "Аз просто не знам дали искам да пратя това."

"Не бих искала да седя срещу някого, който би си дал живота за едно "Да" и аз да му кажа, че не продължава, той, разбира се, ще ми каже че " Не струвам/ш? " "

Майли каза, че е била "уплашена" да бъде критик и че не иска още обиди към себе си.

Тя каза: "Аз нямам причини да искам това нещо, аз се бих прибрала в къщи и казала че съм "уплашена", защото съм "съсипала на някого мечтите". Това изглежда гадно ".

Няма коментари:

Публикуване на коментар