28 август 2012

/новини/ Майли ще бъде с любовни отношения към Т. Джоунс в Двама мъже и половина



Майли Сайръс може да бъде гост- звезда в Двама мъже и половина , но никой не казва, че звездата на екрана ще има любовен интерес към Ангъс Т. Джоунс !

18- годишния актьор казва, че не знае много за "Последната песен".

"Честно казано, те не ми казват това, което бъдещите изпълнения ще кажат" казва Джоунс за Сайръс. "Но, ако това стане ще бъде готино. Аз съм я срещал няколко пъти преди и мисля, че ще е забавно да работя с нея"

CBS потвърди по-рано днес, че 19-годишната певица ще участва в 2 епизода от 10 сезон на шоуто тази есен. Според съобщение за пресата, Сайръс "ще играе Missi, стар семеен приятел на Уолдън Аштън Къчър, който идва да посети за една седмица Джейк Джоунс и развива отношения с него, когато той се прибира от армията. "

Колкото за романтиката им в филма, Джоунс казва: "Каквото и да бъде, ще бъде интересно"

Той добави: "Аз съм от необходимост и това трябва да се знае".

Няма коментари:

Публикуване на коментар