Според предварителните резултати „Непобедимите 2” е донесъл 28,7 млн., докато „Непобедимите ” дебютира с 34,8 млн. Що се касае до общите приходи, първият филм може да се похвали със 103 млн. в САЩ и общо 274 млн. в световен мащаб и Сталоун и компания ще трябва доста да се понапънат, за да го докарат поне до същото ниво. Филмът получи добри ревюта, както и одобрението на публиката – която в премиерния уикенд е била 63% мъже и 65% над 25 години – но понякога само това не е достатъчно.
Второто място е за „Наследството на Борн”, който губи 55% от приходите си и финишира уикенда със 17 млн. До момента филмът е спечелил 69,6 млн., което е по-малко от резултатите на предишните два филма „Ултиматумът на Борн” (131,6 млн.) и „Превъзходството на Борн” (98,8 млн.), но е по-напред от първия филм „Самоличността на Борн”, който за същия период разполагаше с 54,4 млн.
Трети е второто ново предложение за седмицата „ParaNorman”. Stop-motion анимацията на „Laika” дебютира с 14 млн., което е общо взето в рамките на нормалното за този род филми – по-малко е от предишния филм на студиото „Коралайн” (16,8 млн.), но е повече от последната stop-motion анимация, която гледахме, „Пиратите! Банда неудачници” (11,1 млн.).
Следват Уил Феръл и Зак Галифанакис с тяхната политическа сатира „The Campaign”, който губи 49,7% от приходите си и приключва втория си уикенд с 13,4 млн. До момента филмът е регистрирал 51,7 млн., което е по-малко от други заглавия на Феръл като „Рики Боби: Лудият на макс” (90,3 млн.), „Ченгета в резерв” (69,9 млн.) и „Водещият” (56,9 млн.), но пък техният спад е по-голям.
Топ 5 закръгля „Sparkle”, който дебютира с 12 млн. – доста прилично за заглавие от подобен мащаб и с такава реклама. Причината за този резултат най-вероятно се крие в това, че „Sparkle” (римейк на едноименния филм от 1976 година) е последният филм на Уитни Хюстън, която, както знаете, почина наскоро. Очаквано, публиката на филма е предимно женска и над 35 години – процентните измерения са съответно 74% и 62%.
Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 123,7 милиона, което е с 27% повече от миналата година, когато „Южнячки” на втория си уикенд се изкачи до първото място с 20 млн., и с 21% повече от 2010 г., когато „Непобедимите” остана начело на класацията със 17 млн.
Няма коментари:
Публикуване на коментар