27 юли 2012

/новини/ Лиъм: Майли е идиалната жена за мен



Майли Сайръс и Лиъм Хемсуърт може да са млади, но няма съмнение, те са влюбени.

Сайръс вече разкри защо тя обича Хемсуърт: той е уважаван, зрял и твърд мъж . Хемсуърт, 22, обаче, обикновено не обича да говори за отношенията си с Сайръс, 19. Но в новия брой на списание InStyle , му зададоха въпрос за певицата на "Psrty In The USA", и той разкрива, че това, което обича е че жена му бърза.

Според Entertainmentwise, актьора от "Игрите на глада" е бил помолен да опише своята идеална жена. Неговият отговор? "Годеницата ми."

Той продължи да разказва, че тя има всички качества,на които той държи да има във всяко момиче/ жена.

" Тя е изключително щастлива и има чувство за хумор за живота. И тя ме е научила, когато имам проблем да се върна назад и да видя, че не всичко е толкова сериозно. Щастливи, позитивни, забавни тези качества са добри в някой. "

Освен че е "щастлива, позитивна и забавна", казва Хемсуърт, Сайръс го обича безусловно и е много добра в взимането на своите решения, когато става дума за мода. Той казва, че той се облича като "бездомен човек", понякога и тя "не се интересува."

" Стилът ми е много непоследователен. Един ден аз ще събера всички маркови дрехи и следващата година, ще изглеждам като бездомен човек. Предимно съм с тениска и дънки. Купих си няколко пуловери с качулки. Те те правят наистина добър, меки памучни пуловери. Но аз откраднах тази риза отInStyle магазин."

КРЕДИТ, АКО ВЗИМАТЕ !!

Няма коментари:

Публикуване на коментар