26 юли 2012

/новини/ Жон М. Чу говори за Майли Сайръс и Джъстин Бийбър




Жон М. Чу, американски филмов режисьор и сценарист - който работи по филма на Джъстин Бийбър „Never Say Never“ на 3D, наскоро се включи в интервю за „NewMediaRockStars“. Той говори за работата си по „Never Say Never“ и спомена Майли.
 Може ли да споделиш някои интересни или весели неща, които се случиха на снимачната площадка с Джъстин?
Знаете, имам интересна история за Майли и Джъстин, защото когато снимахме тази сцена, репетирахме с Майли в Madison Square Garden. Тя е снимала филм, 3D филм. Джъстин никога не се бе снимал във филм, така че бяхме там и аз се опитвах да вкарам Джъстин в, знаете - в началото, когато глобусът излиза и той седи пред публиката и не исках да мърда; исках той да стои мирен и камерата да върви около него. Отнема 20 секунди да го заобиколиш, което е странно за един човек - да стои пред много хора (20 000) без да мърда за толкова време. И той каза: „Какво имаш предвид?“ и аз казах: „Аз просто искам ти да стоиш там, защото ще има камера, която ще те заобиколи и после ще се дръпне.“ И той: „Не знам. Това изглежда толкова странно, какво трябва да правя?“ Аз му повтарям: „Просто стой там. Те ще те аплодират. Обръщаш си главата. Те ще викат.“ Той продължава: „Да, не знам,“ и когато Майли беше там, тя му каза, „Знаеш ли, Джъстин, аз имах същия спор с моя режисьор, Кени Ортега, на нашия Майли филм. Аз не исках да направя нещо, а той искаше аз да го сторя. Доверих му си и се получи страхотно. Така че трябва да му повярваш и да видиш какво ще стане“ и той й повярва. Тя беше там и направи това и Джъстин се съгласи: „Добре, нека се опитаме.“ Така че ние се опитахме и това е невероятен момент, който използвахме във всеки трейлър. Това е, че Джъстин винаги слуша; не иска да прави свои неща. Има си собствено мнение, но ще опита тези неща. Но да имаш Майли, която да се внедри със своята мъдрост беше наистина страхотно - да видиш тези двамата, защото няма много хора, които са били на тяхната позиция в историята, така че беше як момент.
Можете да прочетете цялото интервю тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар