29 юни 2012

/новина/ Майли и Лиъм за пръв път публично заедно след годежа си



Майли Сайръс и Лиъм Хемсуърт присъстваха за първи път заедно на събитие след годежа. В сряда, Майли, 19, придружена от годеника си, 22, на австралийските филмови награди .

Според нас, Сайръс, която има стил, по-секси сега, че тя остарява, носеше стегнати черни мини-рокля с изрези, проектирана от австралийски дизайнер. Тя го свърза с платформени токчета и една дълга верига по тялото си, както и 3,5-каратов диамантен годежен пръстен от Нийл Лейн .


Сайръс се описа като "проста в облеклото".


"Аз просто исках да нося нещо по-просто, защото тази вечер е посветена за мен на [Лиъм]. . . Аз съм супер развълнувана за него ", каза тя. "Той наистина е щастлив и това е чудесно!" 

Според The ​​New York Daily News, Лиъм Хемсуърт бе отличена в наградите. Той бе обявен за един от пробивите на годината. Той бе признат за приноса му към филмовата и развлекателната индустрия.

Неговия труд не е признат само от австралийските филмови награди, но също така и от неговата жена.

"Харесва ми, когато хората работят усилено, мисля, че е важно", каза Сайръс. "Аз винаги работят наистина нещо трудно, така че е добре да има някой, който да е страстен с това, което правя, и ми се иска да бъда велика в това, което правят, вместо просто да е OK. Ние винаги се стремим да е всичко на 130%. " 

"Ние сме много, много развълнувани и много щастливи за годежа ни!" Хемсуърт просто каза.


КРЕДИТ ,АКО ВЗИМАТЕ !!! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар