29 юни 2012

/новина/ Майи казва че астралииците са секси и горещи



За феновете, които пожелаха годеника на Майли - Лиъм Хемсуърт ... ами той се сгоди за Майли преди 1 месец. Няма начин да е ваш!

"[Австралийците са] нещо горещо. Нямат конкуренция ", каза тя пред ХОРАТА на филмовите награди в сряда вечер на австралийците , където Хемсуърт получи австралийската филмова награда за пробив. Сайръс добави, 19, която е израснала в Нешвил, "Аз мисля, че има мъжественост за [австралийските момчета], че е вярно това че като расте на юг е хубаво. Те са с малко по-голямо уважение, предполагам. "

Но той е повече от красиво лице.

"Харесва ми, когато хората работят усилено, мисля, че е важно", каза Сайръс. "Аз винаги работят наистина нещо трудно, така че е добре да има някой, който да е страстен с това, което правя, и ми се иска да бъда велика в това, което правят, вместо просто да е OK. Ние винаги се стремим да е всичко на 130%. " 

И Сайръс не само с това бликаше. Когато той прие наградата си, Хемсуърт, 22, отдаде почит към началото на кариерата му, когато той се срещна със сегашната му съпруга в The Last Song през 2009 г..

"Бях с достатъчно късмет, когато ми се обадиха за прослушването и това сега тя да е моята годеница и да сме заедно и да сме женени", каза той пред публиката, преди да се коригира. "Е, не сме женени."


"Ние ще бъдем", изкрещя Сайръс от мястото си.

Добавянето на Хемсуърт е "ще бъдем."


АКО ВЗИМАТЕ ИСКАМ КРЕДИТ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар