25 май 2012

НОВО ИНТЕРВЮ ЗА СПИСАНИЕ!



Появи се ново интервю,което Майли е дала за Сръбското списание ''BravoGirl'' Прочетете го цялото тук:

Наистина изглеждаш страхотно, Майлс! Как го постигна?

Благодаря ви! Е, постигнах тези резултати благодарение на усилени тренировки и диета без глутен. Докторите ми казаха, че трябва да избягвам глутен, което инаправих! В действителност, тази диета е много проста, аз просто не ям пшеница и хляб. Беше странно в началото, но свикнах. Искам да кажа, има много други неща за ядене, като ориз и царевица, които мога да ям без проблеми.

Алергична си към глутен?
Да, теглото не ме интересува, искам да съм здрава. Препоръчвам на всеки, да избегява глутен, ще усетите промените веднага!

Разбрахме,че наскоро се поряза на блендър?
Да [смее се]. Аз наистина нямат късмет с тези устройства. Вече съм добре. Не че нещо, но съм непохватна малко, с тези неща..

Тренираш усилено, какви упражнения правиш?
Станах пристрастена към Пилатес. Това е наистина страхотно! Упражнения, по един час и половина, с почивки, разбира се. Чувствам се много по-добре след това! След всички неща, които трябва да направя, пилатес идва като почивка за мен. И,  забравих да кажа - тичам сутрин!

Работиш по новия си албум, можеш ли да ни разкриеш малко?
Да, щастлива, че работя по нов албум. Бих искала да благодаря на целия екип в студиото, защото не е лесно за тях да се справят с мен, докато записвам..
 [смее се].

Можем да знаем нещо за него?
Нека това да бъде тайна за сега, но мога да ви кажа, че ще бъде в стил Dance, Поп, R & B и някои парчета, с които да си поплачете...

Романтична ли си?
Да, не виждаш ли? [смее се]

Какво мислите за The Hunger Games?
Това е един страхотен филм, гледах го сто пъти вече! Нямам търпение за продължението, Лиъм свърши страхотна работа с Гейл, горда съм с него!

Как се справяш, докато е далеч от теб?
Трудно! Беше трудно за него и за мен и също и брат му, докато той беше на снимките за The Hunger Games.

Видяхме, че имаш скъп пръстен с диамант! Планирате ли годеж?
Не! Това е стар пръстен на семейството, който е носен от баба ми! Обичам, този стар, романтичен, "Титаник" стил!

Няма коментари:

Публикуване на коментар