27 март 2012

Майли е ТТ в Туитър



За показване на тяхната любов и подкрепа по-рано днес, феновете трендът Майли прави усмивката ми ! Днес, те също така трендът на Песните на Майли ме вдъхновяват. Попитахме някои от нашите последователи в Twitter, защо Майли ги кара да се усмихват

@ MileyMyMind защото тя ме кара да вярвам в мечтите си и никога не се отказвам! И тя не се интересува какво казват хората за нея и тя е модел за подражание.

@ Ashleyb_love Тя ме кара да се усмихвам, защото музиката й ни помага да преминем през всички проблеми

@ LaceyTurnerFans Майли ме кара да се усмихвам, защото тя оценява феновете си ! Музиката й говори с мен.

@ MileysDailyPage Майли ме кара да се усмихвам, защото тя ми дава сили да вярвам , нейните песни ме карат ме да се чувствам по-добре, когато съм тъжна.

@ YazMendoza, Защото тя ме кара да се боря за мечтите си и да не се отказвам .

На _AT_ CyrusCherty Майли ме кара да се усмихвам, защото няма значение какво казват хората, тя винаги ще себе си е и тя се бори за любовта на гей браковете

@ Rae_Moe Тя ме кара да се усмихвам, защото тя винаги остава вярна на себе си. Музиката й ме превежда пред трудните моменти от живота ми :) 

Ако Майли те кара да се усмихваш, го добавите към вашите туитове или споделете с нас вашите причини в коментарите!


ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар