31 март 2012

Лиъм за Майли и годежа





Преди няколко дни, Лиъм Хемсуърт се появи на The Tonight Show с Джей Лено . По време на интервюто си, той бил попитан за слуховете за него и Майли .

Имам да зададем един въпрос, и не хвърляйте нож в мен. Четох, че сте се сгодили, е това  истина ли е?


Това не е вярно. Ние сме в една щастлива връзка, но аз не съм и предлагал.

Така че не си сгоден?

Ние не сме сгодени, не. Тя имаше един пръстен на пръста си, и тя го носи много на награди. Ние имаме много щастлива, здрава връзка, но ние не сме сгодени.

Ами тя е много хубаво момиче, ти си голям късметлия.

Благодаря ви.

Майли написа за слуховете преди няколко дни, казвайки: Аз не съм сгодена.Нося същия този пръстен на този пръст от ноември! Хората просто искам да намерят нещо, което да е интересно! Това е топаз хора! Обичам да гледам колко щастливи са заедно, и наистина е хубаво да се види Майли наистина щастлива и здрава напоследък. Проверете интервюто по-горе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар