31 март 2012

"Игрите на глада"


Ейй понеже нямам какво да правя реших да ви занимавам малко със "Игрите на глада".
Когато се разбра, че Лиъм ще играе аз се радвах, но не ми е минало и през ума да седна да чета книгата .... първо аз обичам да чета, но времето ми е малко ...
Говорех си със една приятелка-Дени по скайп и тя каза, че е взела да чете първата книга и сподели, че е много яка :)
Та взех да си я поръчам онлайн.
Вчеро седях до 1.30 нощта и я допрочетох ... Книгата е удивителна.Заслужава си да я прочете, ама ако ви мързи да четете гледайте филма.Помощничката ми каза, ме го имало в Zamunda.
Потърсете го, а може и в кината ... ето линк и вижте в кое кино,в кой град и кога може да го гледате :) но книгата е по-яка :)))
Може да поръчате на нормална цена (все пак книгите са по 300-400 страници) от 14.90 + 5-6 лева доставка от ТУК!!!
Филма в които участва  Лиъм е по първата книга !
Все още не е ясно дали той ще снима и 2ят и 3ят филм, но най-вероятно ще е той :)
Ролята на Лиъм е малка  в първата книга, но във 2та и 3та е много важна !

ПОРЪЧАЙ ПЪРВАТА КНИГА ОТ ТУК !

ПОРЪЧАЙ ВТОРАТА КНИГА ОТ ТУК !

ПОРЪЧАЙ ТРЕТАТА КНИГА ОТ ТУК !

Аз съм на 2та книга :)))
Невероятни са и си заслужава да ги прочетете :)

Малко мнения на известни личности:


"Не можех да оставя книгата..."
Стивън Кинг


"Игрите на глада" е изумителна. "
Стефани Майър, автор на "Здрач"


Няма коментари:

Публикуване на коментар