30 март 2012

Майли е като "кредит" за Лиъм



Майли Сайръс настоявала че тя е " като кредит "за Лиъм Хемсуърт и  впечатляващ стил.

Лиъм е удивителен начервения килим напоследък, тъй като той насърчава рекордните гледания на "Игрите на глада" заедно с Дженифър Лорънс и Джош Хътчерсън.

Парчето от Холивуд е впечатляващо в интересните костюми, както и върху интелигентното й облекло,  Майли казва, че той  насърчава.

"Понякога ми помага", призна, Майли. "Но аз ще съм малко повече кредит за подпомагане от него."

Майли е в страхопочитание на своя кавалер на модната еволюция. Зашеметяващата звезда се е шегувала по повод новата склонност на Лиъм за дизайнер.

"Днес беше като:" Извинете, на вашата Dolce & Gabbana обувка! "тя се засмя на InStyle. "Той е като" Откъде да знаеш, че те са Dolce? " Аз съм като "Аз виждам, че започват да го интересуват!"

Двамата са ослепителни в събития напоследък. Те присъстваха на Мохамед Али Celebrity Fight Night миналата седмица, Майли носи красива  на етажи оранжева рокля и Лиам облече спретнат черен костюм,  с кльощава черна вратовръзка.

На премиерата в Лос Анджелис на "Игрите на глада" в началото на месеца Лиъм държи нещата отново  с костюм, риза и панталон, а Майли изглеждаше зашеметяващо в шикозен черен ансамбъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар